пятница, 29 ноября 2013 г.


Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та навчитися розрізняти ключові, тематичні та змістові питання. Слід зазначити, що завдання модулю було складним та спонукало швидко приймати рішення.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та навчитися розрізняти ключові, тематичні та змістові  питання. По ходу модуля я міркувала, на яких етапах уроку можна використати ті чи інші питання і чи завжди вони доречні?
 Я зрозуміла, що для того, щоб проект був змістовним, він має зацікавити учнів, мати кінцевий вагомий результат, який учні зможуть застосувати у реальному житті. Знання та вміння отримані під час дослідження  допоможуть учням розвинути  навички 21 століття.
Слід зауважити, що завдання модулю здалося мені складним, але спонукало постійно критично мислити і швидко приймати рішення, що було б потрібно і моїм учням
Виконувати модуль для мне було:
- складно, тому що я ніколи сама не створювала блоги;
-цікаво, тому що ця робота мене дійсно захопила і я не могла відірватися від монітору комп'ютера;
- захоплююче, тому що одразу бачиш результат своєї діяльності й зразу можеш відредагувати те, що тобі не сподобалося;
- вражаюче, тому що можна спілкуватися з іншими людьми (однодумцями) й перегляди їхні блоги, знаходити для себе щось корисне.

Тепер я впевнена, що зможу самостійно створити свій власний блог.

Комментариев нет:

Отправить комментарий