понедельник, 9 декабря 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: відслідковувати прогрес навчання учнів, допомога в дослідженні учнями Інтернет-ресурсів, залучати учнів до дослідження або застосування знань чи навичок,заохочувати учнів до ефективного спілкування. Також з колегами обговорили, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, створити презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, створили план впровадження теми. Обговорили, як можна використовувати різні техніки постановки запитань та створили документ для фасилітації. 

Багатьом відома така притча:

Звернувся до монаха бідняк: "Дай мені рибу! Я голодний". Монах мовчки віддав йому вудку.  

Повчальний характер притчі зрозумілий: треба давати не стільки їжу, скільки засіб її добування (бо врешті решт їжа рано чи пізно закінчиться, а як добути її знову – хто ж знає?). Цей висновок стосується цілей та завдань, що постали перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві для виховання компетентної особистості.

Поступово на зміну традиційній системі приходить особистісно зорієнтоване, традиційні методи змінюються інноваційними, які передбачають зміщення акцентів у навчальній діяльності, її спрямування на інтелектуальний розвиток учнів, збільшення частки репродуктивної діяльності.


Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність.


Комментариев нет:

Отправить комментарий