Модуль 8. Рефлексія
У цьому модулі я познайомилася з
дивакуватим словом «фасилітація». Зрозуміла значення цього слова,
походження.Ознайомилася з плануванням документу для фасилітації.Розробила
методичну наробку. Продумала, як краще спланувати презентацію для
батьків.Працюючи з power point, нарешті відпочила від Excel та Publisher.
Найбільше на цьому тренінгу мені
сподобалося те, що мені дали їжу для роздумів, показали як по різному можна
організовувати, і ефективно організовувати.
Цей модуль допоміг мені обдумати,
що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Робота вчителя як організатора
проектної діяльності учнів є набагато складнішою порівняно з традиціною
педагогічною діяльністю. Відповідно ускладнюється оцінка навчальних досягнень
кожного учня.
На етапі підготовки до роботи над
проектом може оцінюватись активність учнів у ході обговорення основних
напрямків роботи та методів дослідженя.
На етапі реалізації проекту – хід
формування робочого варіанту портфоліо: це цілеспрямовано відібрані за
відповідними критеріями праці учнів, колекція матеріалів; відповідність стану
готовності портфоліо календарному плану роботи над проблемою, щоденник
дослідницької роботи, тези доповіді, чернетки висновків, підготовки ілюстрацій
тощо.
Бажано практикувати само- та
взаємооцінку роботи учнів.
Для оцінювання підсумків і презентації
проекту краще підібрати журі, до складу якого входили б учні (школи, класу),
батьки, вчителі. Для них підготувати критерії оцінювання, інструкції,
протоколи. Учитель може оцінювати виступи опонентів, активність учнів під час
обговорення проекту та підготовки спільного рішення щодо способів і форм
застосування результатів проекту.
Підсумкова оцінка враховує роботу
учня на всіх етапах проектної діяльності; при цьому до уваги береться також
показник рівня самостійності роботи за самооцінкою учня.
Комментариев нет:
Отправить комментарий