понедельник, 9 декабря 2013 г.


Модуль 8. Рефлексія

У цьому модулі я познайомилася з дивакуватим словом «фасилітація». Зрозуміла значення цього слова, походження.Ознайомилася з плануванням документу для фасилітації.Розробила методичну наробку. Продумала, як краще спланувати презентацію для батьків.Працюючи з power point, нарешті відпочила від Excel та Publisher.
Найбільше на цьому тренінгу мені сподобалося те, що мені дали їжу для роздумів, показали як по різному можна організовувати, і ефективно організовувати.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Робота вчителя як організатора проектної діяльності учнів є набагато складнішою порівняно з традиціною педагогічною діяльністю. Відповідно ускладнюється оцінка навчальних досягнень кожного учня.
На етапі підготовки до роботи над проектом може оцінюватись активність учнів у ході обговорення основних напрямків роботи та методів дослідженя.
На етапі реалізації проекту – хід формування робочого варіанту портфоліо: це цілеспрямовано відібрані за відповідними критеріями праці учнів, колекція матеріалів; відповідність стану готовності портфоліо календарному плану роботи над проблемою, щоденник дослідницької роботи, тези доповіді, чернетки висновків, підготовки ілюстрацій тощо. 
Бажано практикувати само- та взаємооцінку роботи учнів.
Для оцінювання підсумків і презентації проекту краще підібрати журі, до складу якого входили б учні (школи, класу), батьки, вчителі. Для них підготувати критерії оцінювання, інструкції, протоколи. Учитель може оцінювати виступи опонентів, активність учнів під час обговорення проекту та підготовки спільного рішення щодо способів і форм застосування результатів проекту.

Підсумкова оцінка враховує роботу учня на всіх етапах проектної діяльності; при цьому до уваги береться також показник рівня самостійності роботи за самооцінкою учня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий