понедельник, 9 декабря 2013 г.


Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Зрозуміло, що всі діти різні, тому і навчати потрібно, диференціюючи навчання. Сьогодні я познайомилася з такою роботою, як форми. Форми – дуже цікава річ, і створюється не досить важко. Цікаво, що у формах можна створювати різні види роботи:вибрати правильні відповіді (позначкою), вибрати єдину відповідь, написати відповідь самостійно. Цікавим є те, що форми можна заблокувати для обмеженого доступу редагування. Не дуже важко було працювати над створенням опитування, оскільки я поверхово знайома з Excel. Проте цікаво було створювати різні типи діаграм.
Свою емоційну напруженість змогла скинути під час проведення активних ігор – "Бібіті - Бом!!!" Для себе з’ясувала основні види завдань діяльності у парах, малих групах та класі. Для створення учнівської роботи вибрала блог – вдосконалити технічні навички та розвинути навички перевтілення та творчого застосування. Форми оцінювання буду не тільки використовувати під час тренінгів, а й при підготовці до уроків. Розібралась з формуючим оцінюванням.
Перефразуємо відомий вислів "Плох тот солдат, который не мечтает стать генералом" на обернений "Плох тот генерал, который не был солдатом (или в нужный момент не может им стать снова)!"
Так і вчитель: як можна намагатись донести певний навчальний матеріал до дитини, якщо ти сам не відчуваєш його саме "по-дитячому". Це я дуже добре зрозуміла, коли мій син пішов до школи! Треба вміти побачити все очима дитини і зрозуміти все дитячим розумом, а сприйняти все – чистою дитячою душею...
Виконання учнівських робіт в проекті дає колосальну можливість відчути це.
Один з варіантів перевірки досягнення мети: використання таблиць З-Ц-Д (Знаємо-Цікавимось-Дізнались (Досягли)), які учні заповнюють від початку до завершення проекту.

Працюючи над проектом у ролі учня, можеш відчути на собі, чи вдало сформульовані завдання, чи конкретні цілі стоять перед учнями. Тож розробляючи учнівські приклади, розумієш доцільність застосування проектних технологій при вивченні теми або розділу: легко-важко, просто-складно, змушено-добровільно, варто-не варто. Цілі будуть досягнуті, коли буде дана невимушена відповідь на проблемне питання проекту, проведений моніторинг роботи над проектом, виставлена оцінка за роботу. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий