Модуль 7. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити
такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про
роль і місце диференційованого навчання. Зрозуміло, що всі діти різні, тому і
навчати потрібно, диференціюючи навчання. Сьогодні я познайомилася з такою
роботою, як форми. Форми – дуже цікава річ, і створюється не досить важко. Цікаво,
що у формах можна створювати різні види роботи:вибрати правильні відповіді (позначкою),
вибрати єдину відповідь, написати відповідь самостійно. Цікавим є те, що форми
можна заблокувати для обмеженого доступу редагування. Не дуже важко було
працювати над створенням опитування, оскільки я поверхово знайома з Excel. Проте
цікаво було створювати різні типи діаграм.
Свою емоційну напруженість змогла
скинути під час проведення активних ігор – "Бібіті - Бом!!!" Для себе
з’ясувала основні види завдань діяльності у парах, малих групах та класі. Для
створення учнівської роботи вибрала блог – вдосконалити технічні навички та
розвинути навички перевтілення та творчого застосування. Форми оцінювання буду
не тільки використовувати під час тренінгів, а й при підготовці до уроків.
Розібралась з формуючим оцінюванням.
Перефразуємо відомий вислів
"Плох тот солдат, который не мечтает стать генералом" на обернений
"Плох тот генерал, который не был солдатом (или в нужный момент не может
им стать снова)!"
Так і вчитель: як можна
намагатись донести певний навчальний матеріал до дитини, якщо ти сам не
відчуваєш його саме "по-дитячому". Це я дуже добре зрозуміла, коли
мій син пішов до школи! Треба вміти побачити все очима дитини і зрозуміти все
дитячим розумом, а сприйняти все – чистою дитячою душею...
Виконання учнівських робіт в
проекті дає колосальну можливість відчути це.
Один з варіантів перевірки
досягнення мети: використання таблиць З-Ц-Д (Знаємо-Цікавимось-Дізнались
(Досягли)), які учні заповнюють від початку до завершення проекту.
Працюючи над проектом у ролі
учня, можеш відчути на собі, чи вдало сформульовані завдання, чи конкретні цілі
стоять перед учнями. Тож розробляючи учнівські приклади, розумієш доцільність
застосування проектних технологій при вивченні теми або розділу: легко-важко,
просто-складно, змушено-добровільно, варто-не варто. Цілі будуть досягнуті,
коли буде дана невимушена відповідь на проблемне питання проекту, проведений
моніторинг роботи над проектом, виставлена оцінка за роботу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий