воскресенье, 8 декабря 2013 г.


Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме не можна уявити навчальний процес у нашому столітті без новітніх технологій та Інтернет-ресурсів. Новітні технології допоможуть учням в проведенні різних досліджень.Інтернет допоможе ефективно знаходити потрібні дані .Для цього потрібно навчити дітей правильно обирати безпечні сайти і щоб інформація була там достовірною.  Мені потрібно начитися теж критично оцінювати сайти щоб потім використовувати їх у своїх роботах.
Я Сьогодні  прийняла участь у спільній роботі з електронними документами. Навчилася використовувати веб-документи для спільного редагування при роботі над Основними запитаннями теми.
Я обговорила презентацію оцінювання навчальних потреб учнів. При своїй роботі керувалася основними навичками 21 століття.
Я навчилася використовувати Інтернет для розвитку навичок у учнів, які їм  необхідні у 21 столітті. Зробила спробу використати інтернет з метою розвитку навичок, які необхідні 21 столітті. Я зрозуміла, як здійснити навчання учнів. Я дізналася, що таке авторське право і як їм можна скористатися у своїй роботі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий