Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання.
Робота над цим модулем звернула ще раз
увагу на диференціальний підхід в навчанні.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно:
від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо
виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти
захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА та КРОПІТКА робота вчителя,
щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово
збільшуючи.
Щоб врахувати і підтримати різні освітні цілі своїх
учнів, треба здійснити різносторонній аналіз: потреби учнів, їх можливості,
прагнення. Щоб здійснити це, треба вміти зацікавити дітей.
Я дізналась про 8 різних типів
стилів навчань. З'ясувала для себе, що мені більш притаманний міжособистісний (як
і більшості вчителів) та внутрішньоособистісний тип. Так! Це означає, що
рухаємось у вірному напрямку:) Давно не таємниця, що учні, які мають труднощі в
навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів
підтримки. Але після заповнення форми самооцінювання "Опитування
щодо забезпечення диференціації" побачила, як багато можна і треба
зробити. Наприклад, розробляти форми оцінювання хоча б для деяких моментів,
навчити учнів до показу результатів оцінювати себе.
Я систематично використовую
власні схематичні, чорнові нотатки спостережень щодо просування учнів у
навчанні та веду контрольні списки для того, щоб відслідковувати індивідуальну
та групову поведінку учнів.
Для самооцінювання учнів я вирішила
створити форму самооцінювання блогу учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий