понедельник, 9 декабря 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Робота над цим модулем звернула ще раз увагу на диференціальний підхід в навчанні.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА та КРОПІТКА робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово збільшуючи.
Щоб врахувати і підтримати різні освітні цілі своїх учнів, треба здійснити різносторонній аналіз: потреби учнів, їх можливості, прагнення. Щоб здійснити це, треба вміти зацікавити дітей.
Я дізналась про 8 різних типів стилів навчань. З'ясувала для себе, що мені більш притаманний міжособистісний (як і більшості вчителів) та внутрішньоособистісний тип. Так! Це означає, що рухаємось у вірному напрямку:) Давно не таємниця, що учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Але після заповнення  форми самооцінювання "Опитування щодо забезпечення диференціації" побачила, як багато можна і треба зробити. Наприклад, розробляти форми оцінювання хоча б для деяких моментів, навчити учнів до показу результатів оцінювати себе.
Я систематично використовую власні схематичні, чорнові нотатки спостережень щодо просування учнів у навчанні та веду контрольні списки для того, щоб відслідковувати індивідуальну та групову поведінку учнів.
Для самооцінювання учнів я вирішила створити форму самооцінювання блогу учнів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий